Pular para o conteúdo principal

Raven

Dear Raven

Are you trying to get me mad?
Or is it just your weird way of dealing with weird psychos like me?
Weirdness is the word here.
Do you think you´re weird in some way?
Maybe you don´t know, but some think you are.
But you don´t give a shit to what they think, do ya?
Looking at you, I think you don´t give a shit to a damn thing.
Thats my main problem now.

Quoting Edgar Allan Poe
But the Raven still beguiling all my sad soul into smiling

Minha segunda música preferida dos Beatles, a primeira é Happiness is a Warm Gun
I want you
I want you so bad
I want you
I want you so bad, its driving me mad
It’s driving me mad


Away

Comentários

Anônimo disse…
Já até sei o que aconteceu. Tu tava no boteco, aí ___________...
Anônimo disse…
thanks
Anônimo disse…
eu gosto de vc...mas é só sexo, ok?
Anônimo disse…
Isso foi pra mim ou pro Mohammed? Que viadagem...
Anônimo disse…
hahahahhhh... coisinha dissimulada do tio. querendo desmoralizar os indesmoralizáveis.